Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Επιλογή Φοιτητή/τριας Πρεσβευτή Σταδιοδρομίας

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή φοιτητή/τριας Πρεσβευτή Σταδιοδρομίας για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 στο πλαίσιο του Προγράμματος EU Careers Student Ambassador της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Επιλογής Προσωπικού.

 

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος θα συμμετάσχει ενεργά στο Πρόγραμμα EU Careers Student Ambassador της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Επιλογής Προσωπικού για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026.

Στο πλαίσιο αυτό θα επιλεγεί ένας φοιτητής/τρια του ΔΙ.ΠΑ.Ε, ο/η οποίος/α θα μεταβεί στις Βρυξέλλες το Φθινόπωρο του 2025, για να παρακολουθήσει πρόγραμμα κατάρτισης και να λάβει τον τίτλο του «Φοιτητή – Πρεσβευτή Σταδιοδρομίας στην ΕΕ» (EU Career Student Ambassador).

Ο ρόλος του «Φοιτητή – Πρεσβευτή Σταδιοδρομίας στην ΕΕ»
Ο ρόλος του «Φοιτητή – Πρεσβευτή Σταδιοδρομίας στην ΕΕ» είναι να λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ των φοιτητών/τριών του ΔΙ.ΠΑ.Ε και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα βασικά του καθήκοντα περιλαμβάνουν:

  • Να ενημερώνει για τις προοπτικές σταδιοδρομίας σε θεσμούς της Ε.Ε , για ανοιχτούς διαγωνισμούς, ευκαιρίες απασχόλησης, και για τα προγράμματα Πρακτικής Άσκησης.
  • Να προωθεί εκδηλώσεις και δράσεις που σχετίζονται με την καριέρα στην Ε.Ε
  • Να συνεργάζεται με την Μονάδα υποστήριξης Φοιτητών/τριών του ΔΙ.ΠΑ.Ε για την διάδοση των πληροφοριών

 

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή φοιτητή

Αίτηση-career-ambassador_2025_2026-1

 

Τελετές Ορκωμοσίας Μαΐου 2025

Εν όψει της επικείμενης ορκωμοσίας (  7 Μάϊου 2025 ) σας ενημερώνουμε ότι , θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής ΜΟΝΟ οι φοιτητές  που έχουν ήδη λάβει Βεβαίωση Περάτωσης σπουδών και αυτοί που θα κάνουν αίτηση  έως  και 20/03/2025. Οι αιτήσεις που θα γίνουν  μετά από την παραπάνω ημερομηνία θα αφορούν την επόμενη ορκωμοσία .

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι φοιτητές που έχουν ήδη λάβει ή θα λάβουν την ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ θα πρέπει να ελέγξουν τα προσωπικά τους στοιχεία  τα οποία θα πρέπει να είναι σύμφωνα με αυτά που αναγράφονται  στην αστυνομική ταυτότητα Σε περίπτωση αναντιστοιχίας, τότε και μόνον τότε θα  επικοινωνήσουν  με e-mail με την Γραμματεία στο οποίο θα έχει Θέμα: Ορθότητα Προσωπικών στοιχείων για την Έκδοση πτυχίου.

Για την ενημέρωση σχετικά με την διαδικασία και τις ώρες  της επικείμενης ορκωμοσίας, θα ενημερωθείτε εκ νέου με άλλη ανακοίνωση για αυτό συνιστούμε την συνεχή παρακολούθηση της ιστοσελίδας του Τμήματος 

Ενημέρωση για την Πρακτική Άσκηση

 

Την Τρίτη 04-03-2025 και ώρα 21:00 θα γίνει Διαδικτυακά Ενημέρωση για την Π.Α. στο Εαρινό Εξάμηνο 2025 τόσο για Φοιτητές του πρώην ΤΕΙ, όσο και για τους Φοιτητές που παρακολουθούν το Πρόγραμμα Σπουδών του ΔΙΠΑΕ

 

H ENHMEPΩΣH ΘA ΓINEI ΣTHN AIΘOYΣA ZOOM 7.

Αναστολή λειτουργίας του Ιδρύματος στις 28-02-2025.

«Η πανεπιστημιακή κοινότητα του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με βαθιά θλίψη και σεβασμό προς τα θύματα του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων και τη συμπαράστασή της στους τραυματίες και όλους όσοι επλήγησαν από την πρωτοφανή τραγωδία, δύο χρόνια πριν.

Ιδιαιτέρως τιμούμε τη μνήμη της φοιτήτριας μας, Μάρθης Ψαροπούλου, που χάθηκε τόσο άδικα μαζί με δεκάδες φοιτητές και φοιτήτριες της πόλης μας. Η τραγωδία στα Τέμπη μάς συγκλονίζει όλους, αφήνοντας πίσω της θλίψη, οδύνη και ένα αβάσταχτο κενό. Υπάρχει όμως η ανάγκη να μην ξεχάσουμε. Να μην επιτρέψουμε στη λήθη να καλύψει τον πόνο αυτής της ημέρας.

Να θυμόμαστε τα ονόματα, τα πρόσωπα, τις ζωές που χάθηκαν. Να αγκαλιάσουμε τους δικούς τους ανθρώπους, να δείξουμε την αλληλεγγύη μας, να μετατρέψουμε τη θλίψη σε δύναμη, για να μη βιώσει κανείς ξανά τέτοια απώλεια.
Σήμερα πενθούμε μαζί. Αύριο στεκόμαστε ενωμένοι, διεκδικώντας ένα μέλλον όπου τέτοιες τραγωδίες δεν θα επαναληφθούν.

Σε ένδειξη πένθους και αλληλεγγύης, όλες οι ακαδημαϊκές και διοικητικές δραστηριότητες του Πανεπιστημίου με απόφαση Συγκλήτου θα ανασταλούν την Παρασκευή, 28-2-2025».

Απόφαση της Συγκλήτου του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος,

Ενημερωτική συνάντηση των φοιτητών για την κινητικότητα ERASMUS, 7-3-2025

Ενημερωτική συνάντηση των φοιτητών για την κινητικότητα ERASMUS, 7-3-2025
 
Την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025 και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά ενημερωτική συνάντηση για την συμμετοχή στην κινητικότητα ERASMUS κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Καλούνται όλοι/ες οι ενδιαφερόμενοι/ες φοιτητές/τριες του τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας, είτε επιθυμούν να συμμετάσχουν κατά το χειμερινό ή το εαρινό εξάμηνο, είτε και μελλοντικά.
Η Ενημέρωση θα γίνει στην αίθουσα  ΖΟΟΜ 2.
 
 

Δήλωση μαθημάτων και προαπαιτούμενα (αλυσίδες)

Η Συνέλευση του Τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας αποφάσισε :
(α) η δήλωση των μαθημάτων στο σύστημα uniportal να γίνει στο διάστημα 4-24 Μαρτίου 2025 και
(β) την κατάργηση των προαπαιτούμενων μαθημάτων (αλυσίδες) με εξαίρεση την Πρακτική Άσκηση για την οποία οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν περάσει όλα τα μαθήματα ειδικότητας, σύμφωνα με όσα ήδη ισχύουν και περιγράφονται στον Οδηγό Σπουδών.

Ανασυγκρότηση Συνέλευσης τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας της Σχολής Επιστημών Υγείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙ.ΠΑ.Ε. )

Ανασυγκρότηση Συνέλευσης τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας της Σχολής Επιστημών Υγείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙ.ΠΑ.Ε. )

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ

 Οι φοιτητές/τριες που έχετε ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις σας στο Τμήμα προκειμένου να λάβετε Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών και στη συνέχεια Αντίγραφο Πτυχίου, θα πρέπει να προβείτε στις παρακάτω διαδικασίες :   

1) Για την έκδοση της Βεβαίωσης Απογραφής από το Γραφείο Διασύνδεσης, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

  1. Εγγραφή “Ως Φοιτητής” στη νέα πλατφόρμα του Γραφείου Διασύνδεσης https://dasta.ihu.gr/
  2. Στη συνέχεια θα συνδεθείτε στη πλατφόρμα εγγραφής με τους ακαδημαϊκούς κωδικούς σας.
  3. Στην επόμενη καρτέλα, συμπληρώνετε τα στοιχεία εγγραφής για τη νέα πλατφόρμα https://dasta.ihu.gr/
  4. Μετά την εγγραφή, πηγαίνετε στην καρτέλα «Αιτήσεις», όπου συμπληρώνετε ΜΟΝΟ τα στοιχεία Πανεπιστημιούπολη, Σχολή και Τμήμα και έπειτα «Αποθήκευση».
  5. Πηγαίνετε και πατάτε ξανά στην καρτέλα «Αιτήσεις» και έπειτα «Συμπλήρωση Δελτίου», όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και πατάτε «Υποβολή».
  6. Μετά το πέρας της υποβολής, η αίτησή σας θα «Εκκρεμεί» μέχρι το Γραφείο Διασύνδεσης να την «Εγκρίνει».
  7. Την βεβαίωση απογραφής θα την αποστείλει το Γραφείο Διασύνδεσης στη Γραμματεία του Τμήματος Ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια από τη μεριά σας, όσον αφορά το Γραφείο Διασύνδεσης.
  • Από την ιστοσελίδα του τμήματος συμπληρώνετε με καθαρά γράμματα την Αίτηση Χορήγησης Πτυχίου, την υπογράφετε και αφού την σκανάρετε, την αποθηκεύετε σε μορφή PDF,και την αποστέλλετε στο mail της Γραμματείας μας.

3) Μας στέλνετε την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα (πάσο)  (ΟΧΙ φωτογραφία ή φωτοτυπία) με όποιον τρόπο επιλέξετε εσείς: courier (ΟΧΙ με απλό ταχυδρομείο λόγω μεγάλης καθυστέρησης) ή φυσική παρουσία. Σε περίπτωση που την έχετε χάσει, τότε μας κάνετε μια υπεύθυνη δήλωση μέσω gov περί απώλειας ακαδημαϊκής ταυτότητας, και τη στέλνετε στο mail της Γραμματείας μας.

Μετά από όλα αυτά θα γίνει έλεγχος στο φάκελό σας με σειρά προτεραιότητας (αριθμό πρωτοκόλλου) και θα σας αποσταλεί η Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών στο mail που έχετε δηλώσει στην Αίτηση Χορήγησης Πτυχίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αιτήσεις που δεν θα έχουν υπογραφή θα θεωρηθούν άκυρες.

Με την Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών, υπάρχει δυνατότητα έναρξης επαγγέλματος στην Περιφέρεια της περιοχής σας.  

Για την ακριβή ημερομηνία, ώρα και σχετικές οδηγίες για την  τελετή της ορκωμοσίας θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μας την οποία πρέπει να επισκέπτεστε τακτικά για έγκαιρη ενημέρωση.

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε σχετική ενημέρωση μέσω mail (info@nutr.ihu.gr)

Webinars για Φοιτητές/Φοιτήτριες | Έργο ADHD-UP του ADHD Hellas

Στο πλαίσιο του έργου ADHD-UP θα διοργανωθούν webinars για φοιτητές τον Φεβρουάριο 2025, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα. 

 

Θεματικές & Πρόγραμμα Σεμιναρίων:

  • Τεχνικές συγκέντρωσης:
  • Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025, 19:30 – 20:00 
  •  
  • Διευκολύνσεις στην εξεταστική:
  • Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025, 13:00 – 13:30
  •  
  • Διαχείριση χρόνου:
  • Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025, 18:00 – 18:30
  •  
  • Στρες:
  • Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025, 12:00 – 12:30
  •  
  • Ατζέντα (planner):
  • Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025, 13:00 – 13:30
  •  
  • Σημειώσεις:
  • Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025, 18:00 – 18:30
  •  
  • Τρόπος διαβάσματος:
  • Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025, 18:30 – 19:00

Η συμμετοχή είναι δωρεάν, κατόπιν εγγραφής στο https://forms.gle/z625y1X5UynwjDka7. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom. Μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλοι οι φοιτητές/τριες, ανεξαρτήτως αν έχουν ΔΕΠΥ ή όχι. Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δοθεί πιστοποιητικό Youthpass της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο επισυναπτόμενο Δελτίο Τύπου, συνοδευόμενο από την αφίσα της εκδήλωσης. 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο