Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής
Το Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας προκηρύσσει την παρακάτω θέση Υποψήφιων Διδακτόρων :
«Παράγοντες που επιδρούν στη σύσταση του μητρικού γάλακτος»
με επιβλέποντα τον κ. Σταύρο Καλογιάννη, Καθηγητή
Καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων: 07/07/2025
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία της αίτησης συμβουλευτείτε τη σελίδα “Διδακτορικές Σπουδές“.
Πρόγραμμα ΙΚΥ για Χρηματοδότηση Συμμετοχής και την Επιβράβευση Διάκρισης φοιτητών/τριών Ελληνικών ΑΕΙ σε διεθνείς διαγωνισμούς.
Ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση
Το Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ενημερώνει τους φοιτητές του ΔΙ.ΠΑ.Ε (προπτυχιακούς-μεταπτυχιακούς-υποψήφιους διδάκτορες) ότι τη Δευτέρα 23-06-2025 και ώρα 19:00 μμ., θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με θέμα τις προκηρύξεις/προσκλήσεις συμμετοχής σε κινητικότητα για σπουδές, πρακτική άσκηση και after placement μέσω του προγράμματος erasmus+ για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026. Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στον παρακάτω σύνδεσμο zoom: https://zoom.us/j/92801092481, με συντονιστή τον Ιδρυματικά Υπεύθυνο του ΔΙ.ΠΑ.Ε Αναπλ. Καθηγητή κ. Παναγιώτη Κασσιανίδη.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ
Οι φοιτητές/τριες που έχετε ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις σας στο Τμήμα και φαίνεται στο uniportal, προκειμένου να λάβετε Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών και στη συνέχεια Αντίγραφο Πτυχίου, θα πρέπει να προβείτε στις παρακάτω διαδικασίες :
1) Για την έκδοση της Βεβαίωσης Απογραφής από το Γραφείο Διασύνδεσης, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
- Εγγραφή “Ως Φοιτητής” στη νέα πλατφόρμα του Γραφείου Διασύνδεσης https://dasta.ihu.gr/
- Στη συνέχεια θα συνδεθείτε στη πλατφόρμα εγγραφής με τους ακαδημαϊκούς κωδικούς σας.
- Στην επόμενη καρτέλα, συμπληρώνετε τα στοιχεία εγγραφής για τη νέα πλατφόρμα https://dasta.ihu.gr/
- Μετά την εγγραφή, πηγαίνετε στην καρτέλα «Αιτήσεις», όπου συμπληρώνετε ΜΟΝΟ τα στοιχεία Πανεπιστημιούπολη, Σχολή και Τμήμα και έπειτα «Αποθήκευση».
- Πηγαίνετε και πατάτε ξανά στην καρτέλα «Αιτήσεις» και έπειτα «Συμπλήρωση Δελτίου», όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και πατάτε «Υποβολή».
- Μετά το πέρας της υποβολής, η αίτησή σας θα «Εκκρεμεί» μέχρι το Γραφείο Διασύνδεσης να την «Εγκρίνει».
- Την βεβαίωση απογραφής θα την αποστείλει το Γραφείο Διασύνδεσης στη Γραμματεία του Τμήματος Ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια από τη μεριά σας, όσον αφορά το Γραφείο Διασύνδεσης.
2) Από την ιστοσελίδα του τμήματος συμπληρώνετε με καθαρά γράμματα την Αίτηση Χορήγησης Πτυχίου, την υπογράφετε και αφού την σκανάρετε, την αποθηκεύετε σε μορφή PDF,και την αποστέλλετε στο mail της Γραμματείας μας.
3) Μας στέλνετε την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα (πάσο) (ΟΧΙ φωτογραφία ή φωτοτυπία) με όποιον τρόπο επιλέξετε εσείς: courier (ΟΧΙ με απλό ταχυδρομείο λόγω μεγάλης καθυστέρησης) ή φυσική παρουσία. Σε περίπτωση που την έχετε χάσει, τότε μας κάνετε μια υπεύθυνη δήλωση μέσω gov περί απώλειας ακαδημαϊκής ταυτότητας, και τη στέλνετε στο mail της Γραμματείας μας.
Μετά από όλα αυτά θα γίνει έλεγχος στο φάκελό σας με σειρά προτεραιότητας (αριθμό πρωτοκόλλου) και θα σας αποσταλεί η Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών στο mail που έχετε δηλώσει στην Αίτηση Χορήγησης Πτυχίου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αιτήσεις που δεν θα έχουν υπογραφή ή δεν είναι σε μορφή pdf, θα θεωρηθούν άκυρες.
Με την Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών, υπάρχει δυνατότητα έναρξης επαγγέλματος στην Περιφέρεια της περιοχής σας.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε σχετική ενημέρωση μέσω email (info@nutr.ihu.gr).
Email με ερωτήσεις για την ακριβή ημερομηνία, ώρα και σχετικές οδηγίες για την τελετή της ορκωμοσίας, δεν θα απαντηθούν καθώς σύντομα θα ακολουθήσει επίσημη σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μας την οποία πρέπει να επισκέπτεστε τακτικά για έγκαιρη ενημέρωση.