Οι παρακάτω ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι διαθέσιμες προς τους φοιτητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό του ιδρύματος:
Αντιμετώπιση προβλημάτων
- Μπορείτε να διαχειριστείτε τον CAS/SSO λογαριασμό σας (π.χ. επαναφορά) στην ιστοσελίδα https://mypassword.the.ihu.gr/ (αφού, φυσικά, έχετε ολοκληρώσει για πρώτη φορά τη διαδικασία στο https://uregister.the.ihu.gr/).
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον CAS/SSO λογαριασμό σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Δικτύου (NOC) μέσω του Helpdesk (χρησιμοποιώντας τον ιδρυματικό σας λογαριασμό) ή μέσω email (noc@the.ihu.gr)
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον Iδρυματικό λογαριασμό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Δικτύου (NOC) μέσω email (noc@the.ihu.gr)
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημε με τον κωδικό σας στο e-CLASS μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Στεφανίδη στο supportnutr@nutr.ihu.gr