Ανασυγκρότηση Συνέλευσης τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας της Σχολής Επιστημών Υγείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙ.ΠΑ.Ε. )
Πρόσκληση για την Τσικνοπέμπτη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ
Οι φοιτητές/τριες που έχετε ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις σας στο Τμήμα προκειμένου να λάβετε Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών και στη συνέχεια Αντίγραφο Πτυχίου, θα πρέπει να προβείτε στις παρακάτω διαδικασίες :
1) Για την έκδοση της Βεβαίωσης Απογραφής από το Γραφείο Διασύνδεσης, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
- Εγγραφή “Ως Φοιτητής” στη νέα πλατφόρμα του Γραφείου Διασύνδεσης https://dasta.ihu.gr/
- Στη συνέχεια θα συνδεθείτε στη πλατφόρμα εγγραφής με τους ακαδημαϊκούς κωδικούς σας.
- Στην επόμενη καρτέλα, συμπληρώνετε τα στοιχεία εγγραφής για τη νέα πλατφόρμα https://dasta.ihu.gr/
- Μετά την εγγραφή, πηγαίνετε στην καρτέλα «Αιτήσεις», όπου συμπληρώνετε ΜΟΝΟ τα στοιχεία Πανεπιστημιούπολη, Σχολή και Τμήμα και έπειτα «Αποθήκευση».
- Πηγαίνετε και πατάτε ξανά στην καρτέλα «Αιτήσεις» και έπειτα «Συμπλήρωση Δελτίου», όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και πατάτε «Υποβολή».
- Μετά το πέρας της υποβολής, η αίτησή σας θα «Εκκρεμεί» μέχρι το Γραφείο Διασύνδεσης να την «Εγκρίνει».
- Την βεβαίωση απογραφής θα την αποστείλει το Γραφείο Διασύνδεσης στη Γραμματεία του Τμήματος Ηλεκτρονικά. Δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια από τη μεριά σας, όσον αφορά το Γραφείο Διασύνδεσης.
- Από την ιστοσελίδα του τμήματος συμπληρώνετε με καθαρά γράμματα την Αίτηση Χορήγησης Πτυχίου, την υπογράφετε και αφού την σκανάρετε, την αποθηκεύετε σε μορφή PDF,και την αποστέλλετε στο mail της Γραμματείας μας.
3) Μας στέλνετε την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα (πάσο) (ΟΧΙ φωτογραφία ή φωτοτυπία) με όποιον τρόπο επιλέξετε εσείς: courier (ΟΧΙ με απλό ταχυδρομείο λόγω μεγάλης καθυστέρησης) ή φυσική παρουσία. Σε περίπτωση που την έχετε χάσει, τότε μας κάνετε μια υπεύθυνη δήλωση μέσω gov περί απώλειας ακαδημαϊκής ταυτότητας, και τη στέλνετε στο mail της Γραμματείας μας.
Μετά από όλα αυτά θα γίνει έλεγχος στο φάκελό σας με σειρά προτεραιότητας (αριθμό πρωτοκόλλου) και θα σας αποσταλεί η Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών στο mail που έχετε δηλώσει στην Αίτηση Χορήγησης Πτυχίου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αιτήσεις που δεν θα έχουν υπογραφή θα θεωρηθούν άκυρες.
Με την Βεβαίωση Περάτωσης Σπουδών, υπάρχει δυνατότητα έναρξης επαγγέλματος στην Περιφέρεια της περιοχής σας.
Για την ακριβή ημερομηνία, ώρα και σχετικές οδηγίες για την τελετή της ορκωμοσίας θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μας την οποία πρέπει να επισκέπτεστε τακτικά για έγκαιρη ενημέρωση.
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε σχετική ενημέρωση μέσω mail (info@nutr.ihu.gr)
Webinars για Φοιτητές/Φοιτήτριες | Έργο ADHD-UP του ADHD Hellas
Στο πλαίσιο του έργου ADHD-UP θα διοργανωθούν webinars για φοιτητές τον Φεβρουάριο 2025, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα.
Θεματικές & Πρόγραμμα Σεμιναρίων:
- Τεχνικές συγκέντρωσης:
- Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025, 19:30 – 20:00
- Διευκολύνσεις στην εξεταστική:
- Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025, 13:00 – 13:30
- Διαχείριση χρόνου:
- Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025, 18:00 – 18:30
- Στρες:
- Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025, 12:00 – 12:30
- Ατζέντα (planner):
- Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025, 13:00 – 13:30
- Σημειώσεις:
- Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025, 18:00 – 18:30
- Τρόπος διαβάσματος:
- Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025, 18:30 – 19:00
Η συμμετοχή είναι δωρεάν, κατόπιν εγγραφής στο https://forms.gle/z625y1X5UynwjDka7. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom. Μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλοι οι φοιτητές/τριες, ανεξαρτήτως αν έχουν ΔΕΠΥ ή όχι. Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δοθεί πιστοποιητικό Youthpass της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο επισυναπτόμενο Δελτίο Τύπου, συνοδευόμενο από την αφίσα της εκδήλωσης.
Ωρολόγιο πρόγραμμα Εαρινού Εξαμήνου 2024-2025
Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης
Ενημέρωση για ψυχολογική στήριξη φοιτητών
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στον χώρο του Ιατρείου στην Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη της Σίνδου στεγάζεται το γραφείο του Ψυχολόγου κ. Κωνσταντίνου Ζαβρακίδη για την ψυχολογική στήριξη των φοιτητών.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2310013916
Ανακοίνωση – Ενημέρωση
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Στο πλαίσιο των δράσεων δημόσιας υγείας και υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου «CORE — Community Response to Endlnequalities», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα EU4Health 2021 —2027, πραγματοποιούνται εξορμήσεις της Κινητής Μονάδας της PRAKSIS. Σε κάθε εξόρμηση γίνονται, ενημερώσεις και εξετάσεις για ΗIV, ηπατίτιδα Β & C και σύφιλη σε διάφορα σημεία της Θεσσαλονίκης. Απώτερος στόχος η ενημέρωση του πληθυσμού σε θέματα δημόσιας υγείας και παράλληλα την διενέργεια δωρεάν, ανώνυμου και εμπιστευτικού rapid test σε όλους τους ενήλικους πολίτες. Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα χρήσης προφυλακτικού εκπαιδευμένο προσωπικό της PRAKSIS θα υλοποιήσει δράσεις ευαισθητοποίησης ενημέρωσης και εξέτασης. Η Παγκόσμια Ημέρα χρήσης Προφυλακτικού τιμάται κάθε χρόνο στις 13 Φεβρουαρίου και αποτελεί μια διεθνή πρωτοβουλία με σκοπό να προωθήσει τη σημασία της χρήσης προφυλακτικού ως μέσου προστασίας από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα (ΣΜΝ), όπως o HIV/AIDS, αλλά και ως μέσο αντισύλληψης. H συγκεκριμένη δράση περιλαμβάνει: τη δυνατότητα ταχείας δοκιμασίας (rapid test) ανίχνευσης αντισωμάτων ή/και αντιγόνου για ΗIV, ηπατίτιδα B & C και σύφιλη δωρεάν, γρήγορα, ανώνυμα και εμπιστευτικά.
Ενημερώνουμε ότι στις 13 Φεβρουαρίου θα βρίσκετε Κινητή Μονάδα της PRAKSIS στο προαύλιο χώρο του Πανεπιστημίου κατά τις ώρες 10.00 έως 14.00.
Νέα παράταση περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου 2024-2025
Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο (https://eudoxus.gr/Files/Triti_Paratasi_Dilosewn_Dianomis_Xeimerinou_2024_25.pdf) θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων για τους φοιτητές.
Επισημαίνεται ότι οι δηλώσεις συγγραμμάτων παρατείνονται μέχρι την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025 ενώ η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025.
Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των φοιτητών.
Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.
Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.