Μετεγγραφές Φοιτητών 2024-25

Καλούνται οι φοιτητές/τριες των οποίων εγκρίθηκε η αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης τους να καταθέσουν στη Γραμματεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τον έλεγχο της αίτησής τους. Πιο συγκεκριμένα:
1. Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη την ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής.
2. Όλα τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής.
Η αποστολή των δικαιολογητικών θα γίνεται:
Α) Με αυτοπρόσωπη παρουσία από τις 12/12/2024 έως και τις 17/12/2023
και ώρες 10-12 αυστηρά.
ή
Β) Ταχυδρομικά – κατά προτίμηση με υπηρεσία ταχυμεταφοράς (courier)- από 12/12/2024 έως 17/12/2023 ( ημερομηνία αποστολής)
στη διεύθυνση:
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ  ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ  
Τ.Θ.141, Τ.Κ. 57400, ΣΙΝΔΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οι φοιτητές/τριες πρέπει να γνωρίζουν ότι :

-Μόλις η Γραμματεία παραλάβει  τον φάκελο με τα δικαιολογητικά , θα αποσταλεί στο mail ένας Αριθμός Πρωτοκόλλου, ώστε να γνωρίζουν οι υποψήφιοι/ες φοιτητές/τριες ότι παραλάβαμε τον φάκελό τους.

-Σε περίπτωση που υπάρχουν ελλειπή δικαιολογητικά, οι υποψήφιοι/ες φοιτητές/τριες θα ενημερωθούν με e-mail από τη Γραμματεία για την προσκόμιση του απαραίτητου δικαιολογητικού.

Επισημαίνεται επίσης ότι :
• Για τις περιπτώσεις μετεγγραφής αδερφών, όταν δεν έχει υποβληθεί δήλωση αποποίησης, η αποποίηση θα γίνει με την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του/της αδερφού/ής, θεωρημένης για το γνήσιο της υπογραφής, ή εκτυπωμένης μέσω του ιστότοπου www.gov.gr, στην οποία θα αναγράφεται από τον / την φοιτητή /τρια ότι θα παραμείνει καθ’ όλη τη διάρκεια της φοίτησής του/της στο Τμήμα φοίτησής του/της και δε θα ασκήσει το δικαίωμα της μετεγγραφής/μετακίνησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η μετεγγραφή σας έχει εγκριθεί από το Υπουργείο, αλλά δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. (Θα πρέπει να γίνει ο διοικητικός έλεγχος των δικαιολογητικών που καταθέσατε). Συνεπώς οι φοιτητές/φοιτήτριες ΔΕΝ αιτούνται τη διαγραφή τους από τη Σχολή προέλευσης τους ΕΑΝ δε λάβουν ειδοποίηση από τη γραμματεία μας ότι έχει εγκριθεί επίσης ΚΑΙ από το Τμήμα μας η μετεγγραφή τους. 
Μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών, η Γραμματεία θα ενημερώσει τους φοιτητές μέσω mail  του Τμήματος, ώστε οι φοιτητές/τριες να αιτηθούν τη διαγραφή τους από τη Σχολή προέλευσης τους και στη συνέχεια να την αποστείλουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη γραμματεία και να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής τους στο Τμήμα μας.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να αποστείλετε e-mail (όχι τηλεφωνικά) στο info@nutr.ihu.gr στη Γραμματεία.

Εκ της Γραμματείας

Μετάβαση στο περιεχόμενο