Σε περίπτωση που, κατά την είσοδό σας στο σύστημα ΕΥΔΟΞΟΣ ο λογαριασμός σας εμφανίζεται “κλειδωμένος”, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Helpdesk του κέντρου δικτύου μέσω της παρακάτω διαδικασίας:
- Μεταβείτε στο https://helpdesk.the.ihu.gr
- Κάνετε login με τον ιδρυματικό σας λογαριασμό
- Δημιουργήστε “Νέο ticket” με θέμα “Κλείδωμα λογαριασμού” και κατηγορία ticket “Default”
- Στο κυρίως σώμα του ticket (κάτω από το “Κατηγορία Ticket”) δηλώστε το νέο κωδικό που επιθυμείτε, ο οποίος θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 8 ψηφία, να είναι συνδυασμός λατινικών γραμμάτων και αριθμών, όχι συνεχόμενων και όχι άνω των δύο επαναλαμβανόμενων (συνίσταται να μη δηλώσετε κωδικό που χρησιμοποιείτε και σε άλλες ιστοσελίδες, για λόγους ασφαλείας).
Σημείωση: σε περίπτωση που λαμβάνετε μήνυμα “Προειδοποίηση: Missing Email Template” κατά την υποβολή, αυτό δεν επηρεάζει τη διαδικασία. Το αίτημά σας έχει καταχωρηθεί κανονικά, όπως μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο “Tickets”, στο βασικό μενού της σελίδας (στο άνω μέρος):